Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [1001] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 61 до 80 з 1001
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Посередницька діяльність в Україні та світіЗимбалевська, Ю. В.; Яременко, О. І.
2015Логістичний аутсортинг як перспективний напрям розвитку транспортних компаній в умовах кризиЗимбалевська, Ю. В.; Ящук, А. С.
2015Моделювання вартості підприємства (в контексті брендінгу)Зимбалевська, Ю. В.
2015Сучасні тенденції розвитку маркетингу в УкраїніЗимбалевська, Ю. В.; Орішко, Ю. О.
2015Етичний маркетинг: сутність і проблеми застосування в УкраїніЗимбалевська, Ю. В.; Линок, І. О.
2015Цікаві факти про логотипи відомих брендівЯренко, А. В.; Матюшенко, К. П.
2015Успішна антикризова PR-кампанія: шприцева паніка навколо PepsiЯренко, А. В.; Плахотнюк, М. С.
2015Застосування методів маркетингу для підвищення збуту в роздрібних магазинахЯренко, А. В.; Холіна, Ю. Ю.
2015Товар та майбутнє: філософський поглядЯренко, А. В.; Коров'яковська, Л. М.
2015Сегментування ринку: стратегічний підхід до визначення привабливості ринкуЯренко, А. В.; Таран, Е. В.
2015Планування рекламної діяльності на підприємствіЯренко, А. В.; Марченко, О. А.
2015Оптимізація витрат на контекстну рекламуГеселева, Н. В.; Марченко, О. А.
2015Статистика ринку праці в УкраїніГеселева, Н. В.; Яременко, О. І.
2015Статистичні показники у маркетингуГеселева, Н. В.; Чегренець, Д. В.
2015Засоби підвищення ефективності маркетингової діяльностіГеселева, Н. В.; Верхушина, О. С.
2015Математичне моделювання в формуванні маркетингових стратегій підприємствГеселева, Н. В.; Головань, Х. В.
2015Теорія масового обслуговування як інструмент підвищення ефективності діяльності компанійГеселева, Н. В.; Толстих, А. В.
2024Government 5.0 як основа ефективності державно-приватних партнерств у період повоєнного відновлення УкраїниБондаренко, Світлана Михайлівна; Бондаренко, Б. С.; Дугуд, М.; Вартанова, О. В.; Власюк, Т. М.; Діденко, Р. В.; Касич, Алла Олександрівна; Невмержицька, С. М.; Рубан, Дмитро Олександрович; Сагайдак, М. П.; Хмурова, В. В.; Цалко, Т. Р.; Чернявська, О. В.; Чернявська, О. Д.; Шкода, М. С.
2015Сучасні підходи до позиціонування товару на ринкуЯренко, А. В.; Шитько, А. В.
2015Маркетингове дослідження ринку комп'ютерної техніки та вподобань споживачівЯренко, А. В.; Гриппа, І. К.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 61 до 80 з 1001