Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [1001] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 41 до 60 з 1001
Дата випускуНазваАвтор(и)
2006Забезпечення ефективності функціонування підприємств на основі проведення маркетингової діагностикиЄвсейцева, О. С.
2023Інноваційний маркетинговий інструментарій підприємств легкої промисловостіШіковець, К. О.; Соляр, Б. В.
2023Розробка маркетингової стратегії як чинника конкурентоспроможності на ринку туристичних послугСубот, Т. П.; Євсейцева, О. С.
2023Інноваційні підходи у формуванні рекламної стратегії підприємстваВовк, Ю. В.; Квіта, Г. М.
2023Product quality as the main indicator of competitiveness of the enterpriseMazorchuk, A. P.; Zimbalevska, Yu. V.
2015Стратегічне маркетингове планування (ТОВ "СушиЯ")Євсейцева, О. С.; Вартова, М. В.
2015Маркетингове середовище як об'єкт дослідженняЗимбалевська, Ю. В.; Дубініна, А. С.
2015Взаємозв'язок логістики і маркетингуЗимбалевська, Ю. В.; Копачевська, О. М.
2015Цінова політика як елемент маркетингової діяльності підприємстваЗимбалевська, Ю. В.; Хаян, І. А.
2015Ко-маркетинг як один із найефективніших видів маркетингових стратегійЗимбалевська, Ю. В.; Литвиненко, А. О.
2015Соціально-культурний вплив реклами на суспільствоЗимбалевська, Ю. В.; Улько, Т. С.
2015Проведення маркетингового дослідження в ІнтернетіХоменко, О. І.; Головань, Х. В.
2015Ринок роздрібної торгівлі в умовах кризи та шляхи мінімізації негативного впливуХоменко, О. І.; Сокуренко, Н. В.
2015Маркетингова товарна політика та інновації промислового підприємстваХоменко, О. І.; Мороз, І. О.
2015Тенденції ринку пива УкраїниХоменко, О. І.; Колтко, Ю. Ю.
2015Інноваційні технології Інтернет-маркетингуХоменко, О. І.; Духніч, С. Є.
2015Маркетингові дослідження використання екстрім-маркетингу в сучасних умовахЯренко, А. В.; Хапіна, О. Ю.
2015Впровадження Інтернет-технологій як метод підвищення ефективності маркетингової діяльності на підприємствіЄвсейцева, О. С.; Подгорецька, В. С.
2015Аналіз ринку аудиторських послуг в УкраїніПодольна, В. В.; Артем'єва, А. О.
2015Вплив елементів маркетингових комунікацій на поведінку споживачаПодольна, В. В.; Бураковець, Е. А.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 41 до 60 з 1001