Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30690
Назва: Розробка маркетингової стратегії підприємства легкої промисловості (на прикладі Goldi)
Інші назви: Development of a marketing strategy for a light industry enterprise (using the example of Goldi)
Автори: Шіковець, Катерина Олексіївна
Савоченко, Марія Олегівна
Ключові слова: маркетингова стратегія
легка промисловість
ТМ «Goldi»
аналіз ринку
cтратегічне планування
marketing strategy
light industry
TM «Goldi»
market analysis
SWOT analysis
strategic planning
Дата публікації: 2025
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Савоченко М. О. Розробка маркетингової стратегії підприємства легкої промисловості (на прикладі Goldi) : дипломний бакалаврський проєкт за спеціальністю 075 «Маркетинг» / М. О. Савоченко ; наук. кер. К. О. Шіковець ; рец. Г. М. Квіта. – Київ : КНУТД, 2025. – 67 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні засади, аналітичні інструменти та практичні підходи до розробки ефективної маркетингової стратегії для підприємства легкої промисловості на прикладі торгової марки «Goldi». У першому розділі досліджено сутність, класифікацію та значення маркетингових стратегій, а також особливості маркетингової діяльності в галузі легкої промисловості. Другий розділ присвячений аналізу ринку, внутрішнього середовища підприємства, а також SWOT-аналізу маркетингової позиції ТМ «Goldi». У третьому розділі розроблено стратегічні рекомендації щодо вибору оптимальної маркетингової стратегії, сформовано план її реалізації та запропоновано шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства. Робота має практичну цінність і може бути використана для вдосконалення маркетингової політики підприємств у сфері легкої промисловості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30690
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СавоченкоДип.pdf1,01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.