Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30690
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorШіковець, Катерина Олексіївна-
dc.contributor.authorСавоченко, Марія Олегівна-
dc.date.accessioned2025-07-23T11:52:11Z-
dc.date.available2025-07-23T11:52:11Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСавоченко М. О. Розробка маркетингової стратегії підприємства легкої промисловості (на прикладі Goldi) : дипломний бакалаврський проєкт за спеціальністю 075 «Маркетинг» / М. О. Савоченко ; наук. кер. К. О. Шіковець ; рец. Г. М. Квіта. – Київ : КНУТД, 2025. – 67 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30690-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні засади, аналітичні інструменти та практичні підходи до розробки ефективної маркетингової стратегії для підприємства легкої промисловості на прикладі торгової марки «Goldi». У першому розділі досліджено сутність, класифікацію та значення маркетингових стратегій, а також особливості маркетингової діяльності в галузі легкої промисловості. Другий розділ присвячений аналізу ринку, внутрішнього середовища підприємства, а також SWOT-аналізу маркетингової позиції ТМ «Goldi». У третьому розділі розроблено стратегічні рекомендації щодо вибору оптимальної маркетингової стратегії, сформовано план її реалізації та запропоновано шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства. Робота має практичну цінність і може бути використана для вдосконалення маркетингової політики підприємств у сфері легкої промисловості.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectлегка промисловістьuk
dc.subjectТМ «Goldi»uk
dc.subjectаналіз ринкуuk
dc.subjectcтратегічне плануванняuk
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectlight industryen
dc.subjectTM «Goldi»en
dc.subjectmarket analysisen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectstrategic planningen
dc.titleРозробка маркетингової стратегії підприємства легкої промисловості (на прикладі Goldi)uk
dc.title.alternativeDevelopment of a marketing strategy for a light industry enterprise (using the example of Goldi)uk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorSavochenko, Mariya-
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method0uk
local.diplom.groupБМР-21uk
local.diplom.okrБакалаврuk
local.diplom.speciality075 Маркетингuk
local.diplom.programМаркетингuk
local.contributor.altadvisorShikovets, Katerina-
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СавоченкоДип.pdf1,01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.