Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30323
Назва: Маркетингові технології як інструмент цифрової трансформації малого бізнесу в умовах повоєнного відновлення України
Автори: Шкода, М. С.
Бурка, Б. О.
Дата публікації: 28-бер-2025
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Шкода М. С. Маркетингові технології як інструмент цифрової трансформації малого бізнесу в умовах повоєнного відновлення України / М. С. Шкода, Б. О. Бурка // Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 28 березня 2025 року. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 93-95.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30323
Розташовується у зібраннях:Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
+28.03.2025-ЗБІРНИК Домінанти ТЕЗИ (перев 28.05)-93-95.pdf556,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.