Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях : [143] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

У збірнику представлені матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів "Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях".

Секції:
  1. Розвиток інноваційного підприємництва та стартап-ініціатив у повоєнному відновленні України
  2. Тренди розвитку маркетингових технологій в умовах діджиталізації
  3. Імплементація смарт-економіки в сучасні національні господарські системи
  4. Публічне та корпоративне управління у повоєнному відновленні України
  5. Проблеми та перспективи розвитку фінансово-кредитної системи України в умовах посилення вимог до фінансової безпеки

За точність викладення матеріалу та достовірність використаних фактів відповідальність несуть автори.

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 61 до 80 з 143
Дата випускуНазваАвтор(и)
2025Особливості просування інноваційних товарів на ринку косметичних виробівФедорук, С. П.; Бебко, С. В.
2025Контент-маркетинг у соцмережах: інструменти та їх вплив на залученість аудиторіїПоломарюк, А. С.; Городецький, Ю. Д.
2025Інфлюенс-маркетинг: вплив лідерів думок на брендові стратегії в умовах цифровізаціїСамарська, О. Р.
2025Екологічний маркетинг у цифровому середовищі: тренди та вплив на споживачівВолошин, А. О.; Городецький, Ю. Д.
2025Цифрова етика та соціальна відповідальність брендів у маркетингових стратегіяхСерб, Д. А.; Городецький, Ю. Д.
2025Маркетинг у соціальних мережах та контент-маркетингСтоянова, В. С.; Городецький, Ю. Д.
2025Генеративний штучний інтелект у створенні рекламних кампаній: можливості та ризикиТурубара, К. М.; Городецький, Ю. Д.
2025Візуальний пошук: новий етап у розвитку e-commerce маркетингуЯнченко, Д. Р.; Городецький, Ю. Д.
2025Феномен короткотривалого контенту: як stories та live-трансляції змінюють маркетингКомендант, С. Ю.; Городецький, Ю. Д.
2025Тренди вірусного маркетингу: механізми створення контенту, що стає хітомБасова, К. А.; Орел, А. М.
2025Сучасні стратегії таргетованої реклами в цифровому середовищіТкаченко, І. В.; Городецький, Ю. Д.
2025Сенсорний маркетинг у цифрову епохуФалтус, А. Е.; Городецький, Ю. Д.
2025Емоційний штучний інтелект у маркетингових стратегіяхКоломієць, М. А.; Городецький, Ю. Д.
2025Маркетингова стратегія Perfect group на ринку нерухомості УкраїниХристофович, А. Б.; Квіта, Г. М.
2025Аналіз маркетингової комунікаційної діяльності підприємства «Jüdische gemeinde emmendingen»Вольська, А. В.; Квіта, Г. М.
2025Аналіз рекламної діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «Данон Дніпро»)Мушат, Є. В.; Шевчук, П. Д.
2025Маркетингове просування продукції в мережі ІнтернетПанкова, Л. Д.; Шевчук, П. Д.
2025Маркетинг інноваційних товарівТікан, Т. В.; Шевчук, П. Д.
2025Маркетинг в соціальних мережах, як інструмент просування інтернет-магазинуФєськова, У. В.; Шевчук, П. Д.
2025Перспективи інноваційної діяльності в агропромисловому секторі УкраїниКогут, А. Л.; Шацька, З. Я.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 61 до 80 з 143
Всеукраїнська науково-практична конференція молодих учених та студентів (м. Київ, 28 березня 2025 року)