Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях : [143] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

У збірнику представлені матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів "Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях".

Секції:
  1. Розвиток інноваційного підприємництва та стартап-ініціатив у повоєнному відновленні України
  2. Тренди розвитку маркетингових технологій в умовах діджиталізації
  3. Імплементація смарт-економіки в сучасні національні господарські системи
  4. Публічне та корпоративне управління у повоєнному відновленні України
  5. Проблеми та перспективи розвитку фінансово-кредитної системи України в умовах посилення вимог до фінансової безпеки

За точність викладення матеріалу та достовірність використаних фактів відповідальність несуть автори.

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 41 до 60 з 143
Дата випускуНазваАвтор(и)
2025Шляхи підвищення конкурентоспроможності закладу охорони здоров’яБілоус, Л. А.; Бондаренко, С. М.
2025Стандартизація і сертифікація як нормативно-методична основа забезпечення якості та конкурентоспроможності продукції підприємстваБондаренко, Б. С.; Касич, А. О.
2025Переваги вартісно-орієнтованого управління підприємствами як сучасної концепції фінансового менеджментуКозирєв, О. О.; Тарасенко, І. О.
2025Сучасні тенденції застосування штучного інтелекту в менеджменті підприємствГембік, В. Г.; Бондаренко, С. М.
2025Забезпечення добробуту працівників у бізнес-структурах в контексті суспільного сталого розвиткуМаляренко, І. С.; Вартанова, О. В.
2025Банківська система України як фактор фінансової безпеки: виклики та механізми адаптаціїАпацький, В. В.; Тарасенко, І. О.
2025Адаптивне управління підприємством в умовах воєнного стануДерлюк, М. О.; Бондаренко, С. М.
28-бер-2025Маркетингові технології як інструмент цифрової трансформації малого бізнесу в умовах повоєнного відновлення УкраїниШкода, М. С.; Бурка, Б. О.
2025Формування та розвиток кадрового потенціалу підприємства в умовах стійкого розвиткуКамінський, А. В.; Вартанова, О. В.
2025Інтеграція АІ-технологій у маркетингові процеси: нові можливості для малого та середнього бізнесуСкороходов, І. М.; Євсєйцева, О. С.
2025Використання штучного інтелекту в маркетинговій діяльностіПетрухіна, Д. В.; Євсейцева, О .С.
28-бер-2025Маркетинг в публічному управлінні та його трансформація під впливом діджиталізаціїГаврилечко, Ю. В.
2025Особливості формування маркетингової комунікаційної політики в умовах війниКосенко, М. Ю.; Жигалкевич, Ж. М.
2025Психографічний таргетинг у рекламі: персоналізація чи маніпуляція?Боб, А. О.; Євсейцева, О. С.
28-бер-2025Емоційний маркетинг в епоху цифрових технологій: ефективність відеоконтентуБоднар, В. О.; Євсейцева, О. С.
2025Застосування blockchain у маркетингу: прозорість та довіра до брендуГалькевич, Р. Р.; Євсейцева, О. С.
2025Візуальний пошук та його вплив на поведінку споживачівКошова, О. О.; Євсейцева, О. С.
2025Автоматизація маркетингу: перспективи використання чат-ботів та голосових помічниківЛесик, М. О.; Євсейцева, О. С.
2025Тренди розвитку influencer-маркетингуАлдунов, І. І.; Євсейцева, О. С.
2025Інноваційні підходи до цифрового маркетингу в сучасному бізнес-середовищіТолчінін-Бурунський, Є. С.; Євсейцева, О. С.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 41 до 60 з 143
Всеукраїнська науково-практична конференція молодих учених та студентів (м. Київ, 28 березня 2025 року)