Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29390
Title: Організації інтерактивної системи управління процесами навчальної діяльності у вищій освіті на базі платформи moodle
Other Titles: Organizations of the interactive system management educational activities in higher education based on the moodle platform
Authors: Косяк, І. В.
Громоздова, Л. В.
Кашина, Г. С.
Keywords: MOODLE
організація освітнього процесу
туризм
оцінювання досягнень студентів
organization of the educational process
tourism
assessment of student achievements
Issue Date: 5-Feb-2024
Citation: Кашина, Г. С., Громоздова, Л. В., Косяк, І. В. Організації інтерактивної системи управління процесами навчальної діяльності у вищій освіті на базі платформи moodle / Г. С.Кашина, Л. В. Громоздова, І. В. Косяк // Наукові записки. Серія : Педагогічні науки. – 2024. – № 213. – С. 17-21.
Source: Наукові записки. Серія : Педагогічні науки
Abstract: У статті викладено загальні положення про дистанційну форму здобуття освіти. Наведено назви платформ для дистанційного навчання, зокрема Google Meet, Cisco Webex Teams, Moodle, Google Hangout, Zoom та ін., котрі використовуються в закладах вищої освіти України. Описано систему електронного навчання закладу вищої освіти на базі системи управління навчальним контентом MOODLE та особливості її використання для організації навчального процесу на різних формах навчання (очної, заочної, дистанційної) в закладах вищої освіти. Охарактеризовано можливості, які надає система управління освітнім контентом MOODLE закладам освіти: реалізувати модульну організацію освітнього процесу за вимогами Болонської декларації; інтегруватися заклади вищої освіти до європейського науково-освітнього простору, створити Internet-середовище для електронних форм навчання, організувати повноцінний освітній процес, включаючи засоби навчання, систему контролю й оцінювання навчальної діяльності здобувачів освіти, а також інші необхідні складові системи електронного навчання. Система MOODLE включає набір модулів, використання яких надає можливість співпрацювати на рівнях «студент-студент» і «студент-викладач», зокрема це такі модулі: анкета, опитування, глосарій, урок, семінар, робочий зошит, чат, форум, тест і т.п. Платформа MOODLE створена для впровадження в освітній процес вищого, а також розвиток творчого підходу в навчанні через використання різних способів розміщення матеріалу і застосування індивідуального підходу до студентів. Запропоновано структуру електронного навчального курсу «Економіка туризму» ДВНЗ КНЕУ при підготовці бакалаврів зі спеціальності «Туризм». Розглянуто організацію автоматизованого контролю і оцінювання навчальних досягнень студентів у системі електронного навчання. методичного матеріалу щодо індивідуально-консультативної роботи, самостійної роботи здобувача освіти, виконання індивідуальних завдань, домашніх письмових (розрахункових та аналітичних) завдань з різних тем, створення комп’ютерних презентацій.
DOI: 10.36550/2415-7988-2024-1-213-17-21
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29390
Faculty: Факультет мистецтв і моди
Department: Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1730-Текст статті-3305-1-10-20240317 Kosiak.pdf2,35 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.