Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29390
Назва: | Організації інтерактивної системи управління процесами навчальної діяльності у вищій освіті на базі платформи moodle |
Інші назви: | Organizations of the interactive system management educational activities in higher education based on the moodle platform |
Автори: | Косяк, І. В. Громоздова, Л. В. Кашина, Г. С. |
Ключові слова: | MOODLE організація освітнього процесу туризм оцінювання досягнень студентів organization of the educational process tourism assessment of student achievements |
Дата публікації: | 5-лют-2024 |
Бібліографічний опис: | Кашина, Г. С., Громоздова, Л. В., Косяк, І. В. Організації інтерактивної системи управління процесами навчальної діяльності у вищій освіті на базі платформи moodle / Г. С.Кашина, Л. В. Громоздова, І. В. Косяк // Наукові записки. Серія : Педагогічні науки. – 2024. – № 213. – С. 17-21. |
Source: | Наукові записки. Серія : Педагогічні науки |
Короткий огляд (реферат): | У статті викладено загальні положення про дистанційну форму здобуття освіти. Наведено назви платформ для дистанційного навчання, зокрема Google Meet, Cisco Webex Teams, Moodle, Google Hangout, Zoom та ін., котрі використовуються в закладах вищої освіти України. Описано систему електронного навчання закладу вищої освіти на базі системи управління навчальним контентом MOODLE та особливості її використання для організації навчального процесу на різних формах навчання (очної, заочної, дистанційної) в закладах вищої освіти. Охарактеризовано можливості, які надає система управління освітнім контентом MOODLE закладам освіти: реалізувати модульну організацію освітнього процесу за вимогами Болонської декларації; інтегруватися заклади вищої освіти до європейського науково-освітнього простору, створити Internet-середовище для електронних форм навчання, організувати повноцінний освітній процес, включаючи засоби навчання, систему контролю й оцінювання навчальної діяльності здобувачів освіти, а також інші необхідні складові системи електронного навчання. Система MOODLE включає набір модулів, використання яких надає можливість співпрацювати на рівнях «студент-студент» і «студент-викладач», зокрема це такі модулі: анкета, опитування, глосарій, урок, семінар, робочий зошит, чат, форум, тест і т.п. Платформа MOODLE створена для впровадження в освітній процес вищого, а також розвиток творчого підходу в навчанні через використання різних способів розміщення матеріалу і застосування індивідуального підходу до студентів. Запропоновано структуру електронного навчального курсу «Економіка туризму» ДВНЗ КНЕУ при підготовці бакалаврів зі спеціальності «Туризм». Розглянуто організацію автоматизованого контролю і оцінювання навчальних досягнень студентів у системі електронного навчання. методичного матеріалу щодо індивідуально-консультативної роботи, самостійної роботи здобувача освіти, виконання індивідуальних завдань, домашніх письмових (розрахункових та аналітичних) завдань з різних тем, створення комп’ютерних презентацій. |
DOI: | 10.36550/2415-7988-2024-1-213-17-21 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29390 |
Faculty: | Факультет мистецтв і моди |
Department: | Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
1730-Текст статті-3305-1-10-20240317 Kosiak.pdf | 2,35 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.