Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/32144
Назва: Дизайн рекламних плакатів для компаній психологічної підтримки
Інші назви: Design of advertising posters for psychological support companies
Автори: Єжова, Ольга Володимирівна
Мухіна, Ірина
Ключові слова: графічний дизайн
фірмовий стиль
рекламний плакат
візуальна комунікація
психологічна підтримка
соціальна реклама
graphic design
corporate style
advertising poster
psychological support
social advertising
visual communication
Дата публікації: бер-2025
Видавництво: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Бібліографічний опис: Єжова О. Дизайн рекламних плакатів для компаній психологічної підтримки / О.Єжова, І. Мухіна // Методологія сучасних наукових досліджень : зб. наук. пр. учасників ХХІ Міжнародна науково-практична конференція (м. Харків, 27–28 березня 2025 р.). - Харків : ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2025. - С. 57-60.
Короткий огляд (реферат): У роботі проведено аналіз дизайну фірмового стилю рекламних плакатів компаній, що надають психологічну підтримку. Дослідження включає вивчення візуальних і текстових елементів, які впливають на сприйняття аудиторії, формування довіри та мотивацію до звернення за допомогою.
The study analyzes the corporate style of advertising posters for companies providing psychological support. The research examines visual and textual elements that influence audience perception, build trust, and motivate individuals to seek assistance
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/32144
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра графічного дизайну
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
014_Єжова _ Мухіна ХНПУ2025.pdf416,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.