Кафедра менеджменту (МН) : [2420] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Попередні назви:
  • Кафедра менеджменту (наказ № 55 від 12 березня 2020 року)
  • Кафедра менеджменту та публічного адміністрування (МПА) (наказ № 338 від 3 листопада 2021 року)
  • Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ) (наказ № 366 від 17 вересня 2025 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 921 до 940 з 2420
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Система ключових показників ефективності як запорука ефективного управління бізнес-процесами в компаніїЦалко, Т. Р.; Невмержицька, С. М.
лис-2019Екомода як чинник підвищення якості життя людського суспільстваБондаренко, Світлана Михайлівна
2019Використання показника конкурентоспроможності фешн-виробу під час прийняття управлінських рішень на підприємствах індустрії модиБондаренко, Світлана Михайлівна
вер-2019Використання біноміального розподілу в управлінні якістю на підприємствіБондаренко, Світлана Михайлівна
2017Ідентифікація загроз та можливостей розвитку вищої освіти в контексті управління економічною безпекоюТарасенко, О. С.
2017Оцінювання конкурентного потенціалу ВНЗ як інструмент управління економічною безпекоюЦимбаленко, Н. В.
2019Регуляторна політика як інструмент створення сприятливого бізнес-клімату для малого та середнього бізнесуЦикал, А. П.; Шкода, М. С.
2019Диверсифікація діяльності для розвитку кластерного підприємстваКрахмальова, Н. А.; Ревенко, А. С.; Крахмальова, Т. А.
2019Бізнес за франшизою в Україні: переваги та недолікиГончаренко, І. М.; Литовка, Ю. С.
2019Особливості вибору способу входження в світ бізнесуВареник, Д. С.; Шкода, М. С.
2019Управління процесом бізнес-планування на підприємствіЩербак, В. Г.; Щур, Т. В.
2019Мотиваційний механізм управління персоналом в організаціяхХаніна, А. О.; Щербак, В. Г.
2019Оптимізація управління бізнес-процесами підприємств в УкраїніКрамар, М. С.; Щербак, В. Г.
2019Ризики підприємницької діяльності та їх мінімізація в ринковій економіціДудко, П. М.; Палажченко, К. Ю.
2019Розвиток експортного потенціалу малих підприємств як чинник компенсації втрати традиційних зовнішніх ринків збутуЛизогуб, І. І.; Шкода, М. С.
2019Нейромаркетинг як засіб психологічного впливу на споживачаЛевицька, Д. Р.; Ніфатова, О. М.
2019Організація рекламної діяльності підприємстваКривонос, Є. О.; Щербак, В. Г.
2019Створення торгової марки для розвитку кластерного підприємстваКрахмальова, Н. А.; Подкур, Ю. С.
2019Model of investments optimization in improving economic potential of universityGryshchenko, Ivan; Tarasenko, I. O.; Tsymbalenko, N.; Nefedova, T. M.; Tarasenko, O. S.
2019Enhancing the enterprise pricing strategy managementMiahkykh, I. M.; Shkoda, M. S.; Peresypko, O. M.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 921 до 940 з 2420