Кафедра менеджменту (МН) : [2420] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Попередні назви:
  • Кафедра менеджменту (наказ № 55 від 12 березня 2020 року)
  • Кафедра менеджменту та публічного адміністрування (МПА) (наказ № 338 від 3 листопада 2021 року)
  • Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ) (наказ № 366 від 17 вересня 2025 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 881 до 900 з 2420
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Дослідження теоретичних основ стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємствГончаренко, І. М.; Полонський, Д. Д.
2019Формування системи дистрибуції алкогольної продукціїНіфатова, О. М.; Носкова, Ю. О.
2019Якість та її вплив на конкурентоспроможність товару на прикладі ТОВ "БМ-Маркет"Крахмальова, Н. А.; Носкова, А. О.
2019Теоретичні аспекти маркетингових комунікацій на підприємствіГончаренко, І. М.; Микитчук, Р. В.
2019Розробка конкурентної стратегії ТОВ "НВО "ЕКМА-СТО"Довбуш, В. І.; Левицька, Д. Р.
2019Розробка кампанії з підвищення конкурентоспроможності підприємства за рахунок медійних засобів та стимулювання збутуНіфатова, О. М.; Лакомська, С. А.
2019Формування конкурентних маркетингових стратегійДовбуш, В. І.; Захарчук, О. Р.
2019Features of marketing communications in the foreign marketShkoda, M. S.; Zheltov, E.
2019Використання ко-брендингу як інструментарію розвитку конкуруючих торгових марокНіфатова, О. М.; Грецька, О. А.
2019Клієнтоорієнтований маркетинг підприємств сфери розваг і відпочинкуДудко, П. М.; Гаркуша, І. Р.
2019Маркетинг у розвитку ринку внутрішнього туризмуНіфатова, О. М.; Асауленко, І. Ф.
2019Improving the competitiveness assessment methodologyDovbush, V.; Buhera, I.
2019Інвестиційна привабливість підприємств целюлозно-паперової промисловості УкраїниКрахмальова, Н. А.; Хмельова, А. В.
2019Управління конкурентоспроможністю підприємства на базі ТОВ "Бьюті-коворкінг Твій Простір"Крахмальова, Н. А.; Ханіна, А. О.
2019Теоретичні підходи до бізнес-планування торговельного підприємстваГончаренко, І. М.; Ткач, В. С.
2019Динаміка інноваційного розвитку вітчизняних промислових підприємствДудко, П. М.; Непорожня, І. І.
2019Франчайзинг як ефективна форма розвитку малих підприємств в сфері послугНіфатова, О. М.; Литовка, Ю. С.
2019Інноваційне підприємництво в Україні як основа економічного розвиткуКрахмальова, Н. А.; Кураксіна, В. Є.
2019Аутсорсинг як фактор ефективного розвитку підприємстваМоргулець, О. Б.; Дробишева, А. С.
2019Системи державної підтримки малого та середнього бізнесу в розвинутих країнахШкода, М. С.; Гаркуша, Д. Р.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 881 до 900 з 2420