Кафедра менеджменту (МН) : [2420] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Попередні назви:
  • Кафедра менеджменту (наказ № 55 від 12 березня 2020 року)
  • Кафедра менеджменту та публічного адміністрування (МПА) (наказ № 338 від 3 листопада 2021 року)
  • Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ) (наказ № 366 від 17 вересня 2025 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 821 до 840 з 2420
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019SWOT alternative strategies as a marketing policy tool of Bank Alliance JSCDovbush, V.
2019Research on the possibility of innovative integration of Ukraine and the EUShcherbak, V.
2019Method of assessment of enterprise ready for outsourcing implementationMorhulets, Oksana; Nyshenko, Olena
2019Regulatory provision of public procurement system in the context of European integration of UkraineMurovana, L.
2020Впровадження клієнтоорієнтованого маркетингу на підприємстві сфери розваг і відпочинкуЩербак, В. Г.; Гаркуша, І. Р.
2019Управління економічною безпекою системи вітчизняних закладів вищої освітиБреус, Світлана Василівна
2020Проблеми сучасного медіа маркетингу як сучасний інструмент просування послуг підприємстваПашко, О. В.; Гончаренко, І. М.
2020Маркетингові підходи до інноваційного розвитку підприємства на базі ТОВ "АВТОСАМІТ ЛТД"Ілляш, Є. О.; Крахмальова, Н. А.
2020Підвищення конкурентоспроможності підприємстваДудко, П. М.; Вареник, Д. С.
2020Методичні аспекти використання мобільного додатка в системі електронної комерції підприємствВолошко, К. А.; Ганущак-Єфіменко, Л. М.
2020Theoretical and methodological aspects of formation of enterprise’s business modelZhu, Haoyu; Kozhushko, R.
2020Результативна стратегія досягнення інвестиційної привабливості підприємстваСоколовська, І. І.; Гончаренко, І. М.
2020Фінансові ризики підприємства та управління нимиОпанасенко, А. І.; Мягких, І. М.
2020Шляхи впровадження інноваційних технологій на підприємствіДудко, П. М.; Цикал, А. П.
2020Методи державної підтримки малого та середнього бізнесу в УкраїніГанущак-Єфіменко, Л. М.; Гаркуша, Д. Р.
2020The effect of coronavirus COVID-19 on increasing the cost of the public-private partnership model in UkraineVojtiuk, O.; Shkoda, M. S.
2020Розвиток інвестиційної діяльності підприємств УкраїниБабій, К. О.; Мягких, І. М.
2020Розвиток стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємстваАреф'єв, С. О.; Мельник, П. І.
2020Marketing-oriented approach to evaluating the strategy of distribution management for innovative products in logisticsGryshchenko, Ivan; Chubukova, Olga; Bilovodska, Olena; Gryshchenko, Olena; Melnyk, Yuliia
2019Стратегічні рішення в умовах ризику та невизначеностіБреус, Світлана Василівна; Харченко, Т. О.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 821 до 840 з 2420