Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31143
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorChubotina, Iryna-
dc.contributor.authorLi, Feiyang-
dc.date.accessioned2025-09-23T12:55:43Z-
dc.date.available2025-09-23T12:55:43Z-
dc.date.issued2025-04-04-
dc.identifier.citationChubotina I. Modern trends in packaging design for fashion brands: a graphic design perspective / I. Chubotina, F. Li // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 145-147.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31143-
dc.description.abstractThis paper explores the principles and practices of modern packaging design for fashion brands, emphasizing its importance in brand identity, sustainability, and consumer engagement. By analyzing current trends and case studies, the study provides actionable insights for creating innovative and effective packaging that aligns with the values of contemporary fashion brands.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectfashion branduk
dc.subjectminimalismuk
dc.subjectpackaging designuk
dc.subjectmodern styleuk
dc.subjectsustainabilityuk
dc.subjectconsumer engagementuk
dc.titleModern trends in packaging design for fashion brands: a graphic design perspectiveuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2025-04-04-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайну-
Appears in Collections:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Том 2_2025-145-147.pdf426,93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.