Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30907
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЄжова, Ольга Володимирівна-
dc.contributor.authorКулініч, Анна Михайлівна-
dc.date.accessioned2025-09-03T11:23:37Z-
dc.date.available2025-09-03T11:23:37Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.identifier.citationКулініч А. М. Створення концептуального артбуку для гри «The binding of Isaac» : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 022 "Дизайн" / А. М. Кулініч ; наук. кер. О. В. Єжова. – Київ : КНУТД, 2025. – 89 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30907-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі розглянуто процес створення концептуального артбуку на основі інді-гри The Binding of Isaac. Проведено візуально-аналітичне дослідження стилістики гри. Здійснено аналіз художніх та композиційних принципів, що формують унікальну атмосферу проєкту. У межах практичного етапу реалізовано авторську серію ілюстрацій, яка відображає ключові стилістичні елементи гри. Артбук структуровано за розділами, у кожному з яких представлено візуальний матеріал і стислу інтерпретацію образів. Отримані результати можуть бути використані у сфері арт-дизайну. Робота має прикладне значення та підтверджує важливість систематизації візуального матеріалу в межах сучасного геймдизайну.uk
dc.description.abstractThe qualification work examines the process of creating a conceptual artbook based on the indie game The Binding of Isaac. A visual-analytical study of the game’s style was conducted. An analysis of the artistic and compositional principles that form the unique atmosphere of the project was carried out. Within the practical stage, an author’s series of illustrations was implemented, which reflects the key stylistic elements of the game. The artbook is structured into sections, each of which presents visual material and a concise interpretation of images. The results obtained can be used in the field of art design. The work has applied significance and confirms the importance of systematizing visual material within modern game design.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectграфічний дизайнuk
dc.subjectконцепт-артuk
dc.subjectартбукuk
dc.subjectінді-граuk
dc.subjectвізуальна стилістикаuk
dc.subjectдизайн персонажуuk
dc.subjectілюстраціяuk
dc.subjectgraphic designuk
dc.subjectconcept artuk
dc.subjectcharacter designuk
dc.subjectindie gameuk
dc.subjectvisual styleuk
dc.subjectillustrationuk
dc.subjectartbookuk
dc.titleСтворення концептуального артбуку для гри «The binding of Isaac»uk
dc.title.alternativeCreating a conceptual artbook for the game "The binding of Isaac"uk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorKulinich, Anna-
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра графічного дизайнуuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupБДг4-21uk
local.diplom.okrБакалаврuk
local.diplom.speciality022 Дизайнuk
local.diplom.programГрафічний дизайнuk
local.contributor.altadvisorYezhova, Olha-
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KRB_022_Kulinich_Yezhova.pdf1,28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.