Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30845
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЄжова, Ольга Володимирівна-
dc.contributor.authorСамсонідзе, Марія Сергіївна-
dc.date.accessioned2025-08-27T09:16:55Z-
dc.date.available2025-08-27T09:16:55Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСамсонідзе М. С. Синтез традицій і сучасності в дизайні: фірмовий стиль для грузинської пекарні «Xata Puri»: кваліфікаційна робота здобувача освіти другого (магістерського) рівня за спеціальністю 022 "Дизайн" / М. С. Самсонідзе ; наук. кер. О. В. Єжова . – Київ : КНУТД, 2024. – 113 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30845-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі розроблено унікальний фірмовий стиль для пекарні «Хата Puri». Досліджено та проаналізовано сучасні тенденції у фірмовому стилі, які дозволили зрозуміти важливість правильного поєднання візуальних елементів для формування його унікальної ідентичності та емоційного зв'язку із споживачами. Детально проаналізовано базові поняття, такі як: логотип, кольори, шрифти та їхню роль у створенні візуального ідентифікатора бренду. Розглянуто послідовність етапів розробки фірмового стилю та вибір програмного забезпечення для його створення. В результаті проведених досліджень, було отримано матеріали, що дозволили створити для пекарні «Xata Puri» фірмовий стиль з покращеними естетичними властивостями, який включає в себе такі елементи, як: логотип, візитки, сувенірна продукція, фірмовий одяг для працівників пекарні, фірмове пакування для продукції. Розроблений фірмовий стиль для пекарні «Хata Puri» буде акцентувати увагу на її унікальності та неповторності.uk
dc.description.abstractThe qualification work develops a unique corporate identity for the Puri House bakery. Modern trends in corporate identity have been researched and analysed, which made it possible to understand the importance of the right combination of visual elements to form its unique identity and emotional connection with consumers. The basic concepts such as logo, colours, fonts and their role in creating a visual brand identifier are analysed in detail. The sequence of stages of corporate identity development and the choice of software for its creation are considered. As a result of the conducted research, materials were obtained that allowed to create a corporate identity for the bakery ‘Xata Puri’ with improved aesthetic properties, which includes such elements as: logo, business cards, souvenirs, branded clothing for bakery employees, branded packaging for products. The developed corporate identity for the Hata Puri bakery will focus on its uniqueness and originality.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectграфічний дизайнuk
dc.subjectлоготипuk
dc.subjectфірмовий стильuk
dc.subjectшрифтuk
dc.subjectфірмові кольориuk
dc.subjectпакуванняuk
dc.subjectсувенірна продукціяuk
dc.subjectфірмовий одягuk
dc.subjectgraphic designuk
dc.subjectlogouk
dc.subjectcorporate identityuk
dc.subjectfontuk
dc.subjectcorporate coloursuk
dc.subjectpackaginguk
dc.subjectcorporate clothesuk
dc.subjectsouvenir productsuk
dc.titleСинтез традицій і сучасності в дизайні: фірмовий стиль для грузинської пекарні «XATA PURI»uk
dc.title.alternativeSynthesis of traditions and modernity in design: corporate identity for the Georgian bakery ‘Xata Puri’uk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorSamsonidze, Mariia-
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра графічного дизайнуuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupМгД1-23uk
local.diplom.targetМетою дослідження є розробка унікального візуального стилю для пекарні «Xata Puri» з покращеними естетичними властивостями.uk
local.diplom.objectОб’єктом дослідження є фірмовий стиль як об’єкт графічного дизайну.uk
local.diplom.predmetрозробка елементів фірмового стилю для власної пекарні «Xata Puri»uk
local.diplom.method– теоретичні: аналіз і синтез для формування проблематики дослідження та визначення його цілей; науково-бібліографічний метод для дослідження літератури з обраної теми; термінологічний аналіз для уточнення ключових термінів; аналіз наявного досвіду та новітніх технологій у розробці фірмових стилів; – емпіричні: аналіз фірмових стилів схожих закладів; розробка компонентів фірмового стилю.uk
local.diplom.okrМагістрuk
local.diplom.speciality022 Дизайнuk
local.diplom.programДизайн (за видами)uk
local.contributor.altadvisorYezhova, Olha-
Розташовується у зібраннях:Магістерський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KRM_022_Samsonidze_Yezhova.pdf2,87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.