Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30789
Назва: Маркетингові дослідження в системі управління підприємством
Інші назви: Marketing Research in the Enterprise Management System
Автори: Шіковець, Катерина Олексіївна
Цермолонський, Денис Васильович
Ключові слова: маркетингові дослідження
автоматизація
опитування
конкуренти
управління
фокус-групи
marketing research
automation
surveys
competitors
management
focus groups
Дата публікації: 2025
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Цермолонський Д. В. Маркетингові дослідження в системі управління підприємством : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 075 Маркетинг / Д. В. Цермолонський ; наук. кер. К. О. Шіковець ; рец. Г. М. Квіта. – Київ : КНУТД, 2025. – 56 с.
Короткий огляд (реферат): Цермолонський Д. В. «Маркетингові дослідження в системі управління підприємством» м. Київ – Рукопис. Кваліфікаційна робота на здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти зі спеціальності 075 Маркетинг. – Київський національний університет технологій та дизайну, м. Київ, 2025. В кваліфікаційній роботі розглянуто існуючі інструменти та методи використання маркетингових досліджень в управлінні підприємством. Досліджено поняття маркетингові дослідження, їх сутність та особливості в управлінні, методи оцінки ефективності застосування маркетингових досліджень. В роботі проаналізовано процес використання маркетингових досліджень в управлінні підприємством ТОВ «Всеплюс». Проведено дослідження фінансово-господарської діяльності підприємства, організацію маркетингових досліджень, їх етапи та напрями, визначено рівень їх цифровізації. На основі узагальнення результатів дослідження розроблено пропозиції та щодо підвищення ефективності проведення маркетингових досліджень в управлінні та розраховано очікувані результати від впровадження запропонованих заходів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30789
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom075_Tsermolonsky_Shikovets.pdf1,08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.