Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30783
Назва: Ethical and methodological considerations in using ai for language instruction
Інші назви: Етичні та методологічні міркування щодо використання штучного інтелекту в навчанні мов
Автори: Petrenko, Viktoriia
Ключові слова: AI in education
data privacy
digital pedagogy
ethics
language instruction
Дата публікації: 24-кві-2025
Видавництво: НУК ім. адмірала Макарова
Бібліографічний опис: Petrenko V. Ethical and methodological considerations in using ai for language instruction / V. Petrenko // Тенденції розвитку філологічної освіти в контексті інтеграції у європейський простір : ХІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція, м. Миколаїв 24-25 квітня 2025 року. - Миколаїв : НУК ім. адмірала Макарова, 2025. - С. 79-81.
Короткий огляд (реферат): Integrating Artificial Intelligence (AI) into language education is transforming teaching methodology and ethics. This paper analyses the benefits and risks of AI-supported instruction, emphasising data privacy, bias, and pedagogical alignment. Methodological implications such as curriculum adaptation, teacher roles, and learner autonomy are also discussed. Practical strategies for the responsible use of AI in language learning are proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30783
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу (ФП)
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник матеріалів 2025 р-79-81.pdf445,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.