Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30751
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorБебко, Світлана Вікторівна-
dc.contributor.authorФедорук, Соломія Петрівна-
dc.date.accessioned2025-08-08T08:53:49Z-
dc.date.available2025-08-08T08:53:49Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationФедорук С. П. Формування маркетингових стратегій на ринку інноваційних товарів : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 075 Маркетинг / С. П. Федорук ; наук. кер. С. В. Бебко ; рец. О. С. Євсейцева. – Київ : КНУТД, 2025. – 67 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30751-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі досліджено особливості формування маркетингової стратегії просування інноваційної органічної косметики на прикладі бренду LOMA. Розкрито специфіку інноваційних товарів у контексті сучасного маркетингу, окреслено вплив ринкового середовища на вибір стратегічних рішень. На основі дослідження запропоновано практичні рекомендації щодо вдосконалення маркетингової політики бренду, розроблено модель комунікаційної стратегії з урахуванням цифрових трендів та споживчих запитів. Отримані результати мають практичну цінність для підприємств, що працюють з інноваційною продукцією, і були апробовані в рамках науково-практичної конференції студентів у КНУТД.uk
dc.description.abstractThis qualification thesis explores the specifics of forming a marketing strategy for promoting innovative organic cosmetics using the case of the LOMA brand. It reveals the peculiarities of innovative products in the context of modern marketing and outlines the influence of the market environment on strategic decision-making. Based on the conducted research, practical recommendations for improving the brand’s marketing policy are proposed, along with a communication strategy model that considers digital trends and consumer demand. The results obtained have practical value for enterprises working with innovative products and were tested during a student scientific-practical conference at KNUTD.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectінноваційний товарuk
dc.subjectспоживча цінністьuk
dc.subjectстратегічний аналізuk
dc.subjectinnovative productuk
dc.subjectstrategic analysisuk
dc.subjectconsumer valueuk
dc.titleФормування маркетингових стратегій на ринку інноваційних товарівuk
dc.title.alternativeFormation of marketing strategies in the market for innovative goodsuk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorFedoruk, Solomiia Petrivna-
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupБМР-1-21uk
local.diplom.okrБакалаврuk
local.diplom.speciality075 "Маркетинг"uk
local.diplom.programМаркетингuk
local.contributor.altadvisorBebko, Svitlana Viktorivna-
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom_075_Fedoruk.pdf1,39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.