Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30301
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБасова, К. А.-
dc.contributor.authorОрел, А. М.-
dc.date.accessioned2025-07-07T09:43:47Z-
dc.date.available2025-07-07T09:43:47Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationБасова К. А. Тренди вірусного маркетингу: механізми створення контенту, що стає хітом / К. А. Басова, А. М. Орел // Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 28 березня 2025 року. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 179-180.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30301-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleТренди вірусного маркетингу: механізми створення контенту, що стає хітомuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2025-03-28-
local.conference.nameДомінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях-
Розташовується у зібраннях:Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
+28.03.2025-ЗБІРНИК Домінанти ТЕЗИ (перев 28.05)-179-180.pdf549,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.