Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29389
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКосяк, І.В.-
dc.date.accessioned2025-05-16T09:47:42Z-
dc.date.available2025-05-16T09:47:42Z-
dc.date.issued2024-03-10-
dc.identifier.citationКосяк, І. В. Екологічний дизайн у проектній діяльності майбутніх фахівців швейної галузі / І. В. Косяк // Наукові записки. Серія : Педагогічні науки. – 2024. – № 212. – С. 111-116.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29389-
dc.description.abstractАвтором розглянуто реалізацію завдань екологічного дизайну у проєктній діяльності майбутніх фахівців швейної галузі. У статті здійснено аналіз поняття «апсайклінг», обґрунтовано актуальність проблеми зменшення негативного впливу перевиробництва «не базових» речей, котрі опиняючись на смітниках, забруднюють довкілля. Висвітлено перспективність технології апсайклінг для використання на різних щаблях організації предметно-просторового середовища - у архітектурі та будівництві, виготовленні меблів, одягу, взуття, аксесуарів та побутових об’єктів, облаштуванні та оздобленні інтер’єрів. Проаналізовано контент-досвід впровадження апсайклінг-проєктів в освітній процес університетів Китаю, США, Великобританії, Швеції. Наведено приклади виконання апсайклінг-проєктів учнями ДПТНЗ «Славутський професійний ліцей» та здобувачами вищої освіти у Українському державному університеті імені Михайла Драгоманова. Зазначено техніки, за допомогою яких майбутні фахівці швейної галузі можуть реалізовувати проєкти з апсайклінгу виробів легкої промисловості. До них належать: ручний розпис, вишивка, макраме, в’язання, печворк, плетіння та інші. Вибір технік здійснюється особою відповідно до рівня розвитку творчих здібностей, естетичних вподобань, сформованих умінь та навичок використання цих технік. Висновок дослідження: впровадження в освітній процес українських закладів професійної (професійно-технічної), вищої освіти екологічного дизайну в проєктній діяльності формує екологічний світогляд здобувачів освіти, сприяє розвитку їх творчих здібностей, креативності, пошуку нестандартних рішень. Кожна виготовлена річ - неповторна, унікальна, має інноваційний дизайн, і головне - даючи старим речам та матеріалам друге життя, здобувачі освіти формують екологічний світогляд і можуть стати частиною змін, завдяки яким планета і людство отримають шанс на майбутнє без екологічних проблем.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectекологічний дизайнuk
dc.subjectапсайклінгuk
dc.subjectапсайклінг-проєктиuk
dc.subjectзаклади освітиuk
dc.subjectздобувачі освітиuk
dc.subjectecological designuk
dc.subjectupcyclinguk
dc.subjectupcycling projectsuk
dc.subjecteducational institutionsuk
dc.subjecteducation seekersuk
dc.titleЕкологічний дизайн у проектній діяльності майбутніх фахівців швейної галузіuk
dc.title.alternativeEcological design in project activity of future specialists in the sewing industryuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorKosiak, I. V.-
local.subject.sectionПроблеми вищої освітиuk
local.sourceНаукові записки Серія : Педагогічні наукиuk
local.subject.facultyФакультет мистецтв і модиuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайнуuk
local.identifier.doi10.36550/2415-7988-2024-1-212-111-116uk
local.identifier.urihttps://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/1714/1682uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1714-Текст статті-3271-1-10-20240316 Kosiak.pdf830,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.