Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29378
Назва: Лакунарність та значення словникових навичок у викладанні іноземних мов та перекладознавства
Автори: Гудкова, Наталія Миколаївна
Ключові слова: лакунарність
двомовна лексикографія
міжкультурна компетентність
Дата публікації: бер-2025
Видавництво: НАУ
Бібліографічний опис: Гудкова Н. Лакунарність та значення словникових навичок у викладанні іноземних мов та перекладознавства / Н. Гудкова // Лінгвістичні та методологічні аспекти викладання іноземних мов професійного спрямування : Матеріали VІ Міжнар. науково-практ. конф. 27–28 берез. 2025 р., м. Київ, 28 берез. 2025 р. – Київ, 2025. – С. 36–37.
Короткий огляд (реферат): У тезах розглянуто феномен лакунарності як міжмовних прогалин, що виникають при вивченні та перекладі іноземних мов. Автор акцентує увагу на значенні словникових навичок і двомовної лексикографії, які допомагають студентам долати труднощі, пов'язані з відсутністю прямих еквівалентів у мовах. Особливу увагу приділено важливості розвитку міжкультурної компетентності шляхом інтеграції культурних компонентів у процес викладання мов.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29378
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу (ФП)
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гудкова_Тези_Лакунарність_2025.pdf513,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.