Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29366
Назва: Розробка дизайну фото- та відеопродукції для рекламних мультимедійних проєктів
Автори: Літвінов, Ярослав
Хиневич, Руслана
Ключові слова: дизайн
мультимедіа
реклама
візуальний контент
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Літвінов Я. Ю. Розробка дизайну фото- та відеопродукції для рекламних мультимедійних проєктів / Я. Ю. Літвінов, Р. В. Хиневич // Грааль науки. - Вінниця : ГО «Європейська наукова платформа»; НУ «Інститут науково-технічної інтеграції та співпраці», 2024. - N 45. - С. 690-694.
Source: Грааль науки: міжнародний науковий журнал
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається сучасна концепція дизайну фото- та відеопродукції в рамках розробки рекламних мультимедійних проектів. Важливе значення приділяється ролі, яку відіграє візуальний контент у рекламних кампаніях: його емоційному впливу на споживача та можливості формування позитивного іміджу бренду. Виділено основні тенденції у створенні рекламного контенту, серед яких - мінімалізм, емоційність, адаптація до соціальних мереж. Окремо розглядаються інструменти створення та оптимізації, технічні проблеми, що впливають на ефективність контенту в цифровому середовищі, а також рекомендації щодо методів використання сучасних технологій під час розробки візуальних матеріалів, адаптованих до різних платформ і потреб аудиторії.
DOI: 10.36074/grail-of-science.01.11.2024.101
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29366
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра мультимедійного дизайну
ISSN: 2710–3056
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.