Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29342
Назва: Стильові та образні засоби класичного костюма в сучасному дизайні
Інші назви: Stylistic and figurative means of classical costume in modern design
Автори: Казаченко, В. Є.
Кротова, Т. Ф.
Ключові слова: дизайн одягу
жіночий костюм
ділове призначення
діловий імідж
класичний стиль
проектний образ
clothing design
women's suit
classic style
design image
business image
classic style
Дата публікації: 15-лис-2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Казаченко В. Є. Стильові та образні засоби класичного костюма в сучасному дизайні / В. Є. Казаченко, Т. Ф. Кротова // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали V Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 15 листопада 2024 року. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 271–276.
Короткий огляд (реферат): Охарактеризовано специфіку ділового одягу як похідного напряму костюма класичного стилю. Здійснено класифікацію основних видів ділового іміджу, в залежності від проектного образу споживача. Обґрунтовано принципи проектування асортименту жіночого одягу ділового призначення для різних типів споживачів. Наукова новизна полягає у сформульованні визначальної асортиментної позиції дизайну жіночого одягу ділового призначення та критерії їх комплектної організації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29342
Розташовується у зібраннях:Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
зам. 2141 Т1 -Інноватика в освіті-271-276.pdf742,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.