Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29341
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛебедєв, М. К.-
dc.date.accessioned2025-05-08T11:15:28Z-
dc.date.available2025-05-08T11:15:28Z-
dc.date.issued2024-11-15-
dc.identifier.citationЛебедєв М. К. Міжнародне рейтингування університетів: принципи та вплив на національне освітнє середовище / М. К. Лебедєв // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали V Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 15 листопада 2024 року. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 103–108.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29341-
dc.description.abstractРейтинг став невід'ємним атрибутом глобального ринку освітніх послуг. Незважаючи на те, що жоден з них не відображає повною мірою реальну картину, саме оцінка формує сьогоднішню соціальну реальність. Важливим фактором успіху університету є його репутація на національному та міжнародному ринках освітніх послуг. У цьому процесі рейтинг відіграє важливу роль. Потрапляючи в світові або національні рейтинги на лідируючі місця, заклади вищої освіти (ЗВО) можуть значно підвищити привабливість не тільки для абітурієнтів, а й для роботодавців, інвесторів і держав, надаючи додаткові субсидії. Виділено основні групи оцінок, які в сучасних умовах формують враження про заклад вищої освіти та визначають його місце серед аналогічних навчальних закладів світу. Вказані характеристики кожного з обраних рейтингів і проаналізована вершина кожного. Основна відмінність міжнародних рейтингів полягає, перш за все, в переважанні оцінок дослідницької діяльності, а не освітньої та соціальної місії університету. Це пояснює позицію українських вишів у них, оскільки вітчизняні навчальні заклади як і раніше орієнтовані на освітній процес. З цієї причини організації, які їх формують, розміщують українські навчальні заклади таким чином, щоб вони перебували поза ринком освітніх послуг. Проаналізовано участь українських військових навчальних закладів у кожному з обраних міжнародних рейтингів. Визначено, що до міжнародних академічних рейтингів входять лише класичні та технічні університети України. Аналогічна ситуація характерна і для наукової складової освітньої діяльності. У той же час, згідно з результатами аналізу інтернет-рейтингу, який в даний час набирає популярність серед абітурієнтів, українські навчальні заклади не приділяють достатньої уваги ролі і можливостям Інтернет-середовища, що робить деякі щаблі нижче в порівнянні зі світовими конкурентами.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectзаклад вищої освітиuk
dc.subjectміжнародний рейтингuk
dc.subjectосвітні послугиuk
dc.subjecthigher education institutionuk
dc.subjectinternational rankinguk
dc.subjecteducational servicesuk
dc.titleМіжнародне рейтингування університетів: принципи та вплив на національне освітнє середовищеuk
dc.title.alternativeInternational ranking of universities: principles and impact on the national educational environmentuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorLebediev, M. K.-
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2024-11-15-
local.conference.nameІнноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості-
Розташовується у зібраннях:Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
зам. 2141 Т1 -Інноватика в освіті-103-108.pdf226,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.