Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29234
Назва: Впровадження систем автоматизації управління маркетинговою діяльністю на підприємстві
Автори: Бугас, Наталія Валеріївна
Худіна, Аліна Олександрівна
Ключові слова: маркетинг
штучний інтелект
CRM-системи
системи автоматизації
збутова діяльність
Дата публікації: 2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Худіна А. О. Впровадження систем автоматизації управління маркетинговою діяльністю на підприємстві : кваліфікаційна робота на здобуття першого бакалаврського рівня вищої освіти за спеціальністю 073 "Менеджмент" / А. О. Худіна ; наук. кер. Н. В. Бугас. – Київ : КНУТД, 2024. – 62 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційну роботу присвячено дослідженню питань основи управління маркетинговою діяльністю на підприємстві шляхом провадження систем автоматизації. Досліджено використання інструментів маркетингу у збутовій діяльності підприємства. Проведено комплексний аналіз господарської результатів діяльності підприємства, а також його маркетингової діяльності. Обґрунтовано можливості впровадження CRM-систем у маркетингову діяльність підприємства. Надано пропозиції щодо використання штучного інтелекту в маркетингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29234
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра управління та смарт-інновацій
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Худіна 2024 (1).pdf2,04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.