Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ) : [1339] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Кафедра підпорядкована ФЕБ (наказ № 168 від 23 вересня 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1261 до 1280 з 1339
Дата випускуНазваАвтор(и)
2013Україна в міжнародних рейтингах конкурентоспроможностіШевченко, О. О.; Левківська, О. В.
2013Сучасні підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємстваШевченко, О. О.
2015Формування системи управління стратегічною гнучкістю підприємствЛісун, Я. В.; Хлістунова, Н. В.
2015Дослідження стану підприємств побутового обслуговування населення УкраїниХлістунова, Н. В.; Теміндарова, Т. М.
2015Адаптація методичних підходів до оцінювання – прогнозування ефективності стратегії підприємств побутового обслуговування на засадах управління стратегічною гнучкістюХлістунова, Н. В.
2015Особливості обчислення параметрів стратегічної гнучкості підприємств побутового обслуговуванняХлістунова, Н. В.
2015Методичні засади оцінювання стратегічної гнучкості підприємств побутового oбслуговуванняХлістунова, Н. В.
2015Дослідження практики матеріального забезпечення і підвищення суспільного статусу науково-педагогічних працівників вищих навчальних закладівГрищенко, І. М.
2015Стратегічні напрями і методи по удосконаленню організаційної культури підприємстваХмурова, В. В.; Семененко, О. В.
2015Управління інтересами контрагентів на основі мережевої моделі розвитку економічної системиЛісун, Я. В.
2015Stages and technology in developing a strategic partnershipLisun, Ya.
2015Ретроспективний аналіз стану легкої промисловості УкраїниСемененко, О. В.
2015Узагальнюючі підходи до оцінки економічної стійкості підприємств легкої промисловостіСемененко, О. В.
2015Моніторинг соціальної відповідальності бізнесу як основа сталого розвитку економікиЛісун, Я. В.
2015Формування механізму державно-приватного партнерства як інструменту стабілізації та розвитку економіки УкраїниЛісун, Я. В.
2015Теоретичні аспекти формування взаємовідносин у концепціях маркетингуЛісун, Я. В.
2015Статистичний аналіз франчайзингу сфери громадського харчування та торгівлі в УкраїніЛісун, Я. В.
2015Стратегічне управління конкурентним потенціалом підприємства на засадах забезпечення якостіЛісун, Я. В.; Рудий, А. В.
2015Узгодження соціально-економічних інтересів підприємств на основі рефлексивного підходуЛісун, Я. В.
2015Управління організаційними змінами в забезпеченні партнерської взаємодії підприємствЛісун, Я. В.; Міх, О. М.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1261 до 1280 з 1339