Перегляд зібрання за групою - Автори Шевчук, П. Д.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 9 із 9
Дата випускуНазваАвтор(и)
2025Аналіз рекламної діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «Данон Дніпро»)Мушат, Є. В.; Шевчук, П. Д.
2025Виклики та стратегії просування українських брендів на міжнародних ринкахЯкубяк, Є. Ю.; Шевчук, П. Д.
2025Маркетинг в соціальних мережах, як інструмент просування інтернет-магазинуФєськова, У. В.; Шевчук, П. Д.
2025Маркетинг в соціальних мережах, як інструмент просування інтернет-магазинуФєськова, У. В.; Шевчук, П. Д.
2025Маркетинг інноваційних товарівТікан, Т. В.; Шевчук, П. Д.
2025Маркетингове просування продукції в мережі ІнтернетПанкова, Л. Д.; Шевчук, П. Д.
4-жов-2024Сучасний абітурієнт: дослідження мотивацій та етапів вступу до закладів вищої освіти України за методом JTBDЄвсейцева, О. С.; Шевчук, П. Д.
15-лис-2024Сучасний абітурієнт: дослідження мотивацій та етапів вступу до закладів вищої освіти України за методом JTBDШевчук, П. Д.
2025Формування та розвиток ідентичності брендуЧичановська, О. І.; Шевчук, П. Д.