Перегляд зібрання за групою - Теми communications

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 20 із 33  далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014CRM-технології як інструмент управління ВНЗПапенко, Л. М.; Нишенко, О. В.
бер-2020Features of YouTube marketing in modern conditionsChubukova, Olga; Ponomarenko, Igor
2023Management of the innovative provisioning process quality of tourist and hotel-restaurant business servicesStepanova, O.; Tonkykh, O.
січ-2021The best-known practices in internet marketingGudkova, N.; Zbarzhyvetska, V.
лис-2018Аналіз ринку мінеральних вод в УкраїніПономаренко, Ігор Віталійович
2019Аналіз ринку продуктового ритейлу в УкраїніПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна
гру-2021Вдосконалення маркетингової стратегії функціонування підприємстваПономаренко, Ігор Віталійович; Сябро, Сергій Миколайович
2018Відеодизайн: тенденції, пошуки, перспективиДовженко, І. Б.
2019Екосистема інтернет-маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович; Марчук, Валентин Владиславович
2013Ефективність комунікаційної діяльності вищих навчальних закладівГрищенко, І. М.; Крахмальова, Н. А.
28-лис-2023Крос-культурні комунікації в туристичній діяльності: проблеми та шляхи вирішенняМоргулець, О. Б.; Нишенко, О. В.; Шевченко, О. О.
2021Маркетинг соціальних мереж як інструмент просування брендівПономаренко, Ігор Віталійович; Мельник, М. О.
кві-2018Маркетинг у соціальних мережах як один з ключових інструментів цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович
2019Основні способи збору електронних адрес клієнтів у рамках реалізації email-маркетингуФедорченко, Андрій Васильович; Пономаренко, Ігор Віталійович
2020Особливості використання Data Science в інтернет-маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна
2020Особливості використання машинного навчання у веб-аналітиціФедорченко, А. В.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2019Особливості використання основних інструментів цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович; Ковальов, Д. А.
2021Особливості використання персоналізованого маркетингу в умовах діджиталізаціїПономаренко, Ігор Віталійович; Сябро, Сергій Миколайович
2015Особливості клієнт орієнтованого підходу в управлінні ВНЗПапенко, Л. М.; Хлістунова, Н. В.
2021Особливості формування маркетингових комунікацій в умовах цифровізаціїПономаренко, Ігор Віталійович