Перегляд зібрання за групою - Теми стратегия

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 20 із 67  далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022The innovative potential of integrated business structures: theoretical and methodological framework for evaluation and implementationOlshanska, Oleksandra; Puzyrova, Polina
2015Organizational aspects of strategic managerial accounting with consideration of international practiceSkrypnyk, M. I.; Matyukha, M. M.
2020Using benchmarking to facilitate effective business development managementPuzyrova, Polina
2017Адаптація господарюючих організацій у динамічному зовнішньому середовищіКулак, Н. В.; Сміян, А. С.
2013Адаптація концепції стратегічного управління витратами на вітчизняних промислових підприємствахБєляєва, Н. С.
2019Адаптивний моніторинг стратегій формування антикризового потенціалуАреф'єв, С. О.
2013Аналіз категорії стійкого розвитку як складової сучасної стратегії аграрного підприємстваГерасимчук, Н. А.
2018Аналіз моделей бенчмаркінгуЛизогуб, І. І.; Ніфатова, О. М.
2017Аналіз стратегій зниження затрат на виробничих підприємствахЗінченко, О. В.; Радіонова, Наталія Йосипівна
2014Вибір стратегії участі підприємства у виставкових заходахГуріна, Н. Д.; Кирилко, Н. М.
2017Врахування чинника циклічності у прийнятті стратегічних рішень на підприємствах сфери послугАреф'єв, С. О.; Линок, І. О.
2019Диверсифікація діяльності для розвитку кластерного підприємстваКрахмальова, Н. А.; Ревенко, А. С.; Крахмальова, Т. А.
2015Дослідження розвитку підприємств побутового обслуговування УкраїниСидоренко, Т. М.
2017Дослідження чинників конкурентоспроможності машинобудівних підприємств у сучасних умовахКасич, Алла Олександрівна; Хондока, Анастасія Миколаївна
2015Економіко-математичне моделювання розподілу інвестицій по часуЦеслів, О. В.; Зобов, О. С.
2021Кваліметричний підхід оцінювання стратегічної діяльності управління дистрибуцією інноваційних продуктів у маркетинговій логістиціБіловодська, О. А.
2018Концептуальні засади стратегічного управління закладами вищої освітиЧерниш, Ольга Василівна
2019Концепція функціонування та стратегії розвитку підприємств готельно-ресторанної сфериПузирьова, П. В.
2017Маркетингові інновації навчальних закладів у зацікавленні абітурієнтаГузенко, І. І.
2016Методологічні засади організації стратегічного управлінського обліку на підприємствіРадіонова, Наталія Йосипівна