Перегляд зібрання за групою - Теми потребитель

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 16 із 16
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Аналіз системи вищої освіти в контексті міжнародної системи рейтингуванняКожушко, Р. Ю.; Вергун, А. М.
2015Важливість цінової політики в сучасній економіціДобробог, Г. В.; Євсейцева, О. С.
2019Впровадження бренд-менеджменту в управлінську діяльність підприємстваГригорець, Л. Р.; Гончаренко, І. М.; Шевчук, Ю. А.
2012Дослідження ставлення споживачів до товарів–новинок на ринку соків УкраїниУсик, С. П.; Колтонюк, Т. С.
2021Кваліметричний підхід оцінювання стратегічної діяльності управління дистрибуцією інноваційних продуктів у маркетинговій логістиціБіловодська, О. А.
2015Кольорові особливості візуальних повідомлень в рамках комерційної рекламиСинельниченко, Ю. В.; Дубрівна, А. П.
2017Методи поширення рекламного контенту в умовах глобальної інформатизаціїСохацька, Г. В.
2019Напрями формування маркетингової інноваційної споживчої культуриБогомаз, Д. І.
2019Нейромаркетинг як засіб психологічного впливу на споживачаЛевицька, Д. Р.; Ніфатова, О. М.
2019Особливості дизайн-проектування головних уборів з метою їх гармонійного сприйняттяКлопотівська, Я. М.; Винничук, М. С.; Хиневич, Р. В.
2017Переваги та загрози від застосування методу QFD (структурування функції якості) на підприємствіДудко, П. М.
2017Реклама як клієнтоорієнтований засіб формування обізнаності споживача щодо інноваційності товарів та послугНіфатова, О. М.; Поповська, М. І.
2012Системний підхід до пізнання комфортності взуття на підставі аналізу фактичних відчуттів споживачем дискомфортуФордзюн, Ю. І.; Андреєва, О. А.
2018Теоретичні основи формування конкурентної позиції підприємстваДудко, П. М.; Чжан, Сюаньє
2012Щодо питання якості взуттяВуштей, О. А.
2019Якість та її вплив на конкурентоспроможність товару на прикладі ТОВ "БМ-Маркет"Крахмальова, Н. А.; Носкова, А. О.