Перегляд зібрання за групою - Теми попит

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 20 із 36  далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014Methodical approaches to attractiveness assessment of a higher educational institutionHryshchenko, Ivan; Vlasyuk, T.; Makatyora, Dmitro
2017Автоматизація технологічного процесу виробництва профілактичних устілок з активним впливом на рефлекторні точки стопиПруднікова, Н. Д.; Первая, Н. В.; Бабич, А. І.
2014Аналіз структурних невідповідностей між попитом на робочу силу та її пропозицієюДобренко, О. О.
2019Види інформаційного маркетингуМельник, А. О.; Геньбач, Д. Д.
2020Використання upcycling технологій для виготовлення сучасних виробів індустрії модиБабич, А. І.; Кернеш, В. П.; Федоренко, Л. О.
2018Вплив факторів споживацького вибору на формування асортименту танцювального взуттяБабич, А. І.; Драна, І. О.
2016Вплив факторів споживчого вибору на формування асортименту жіночого взуттяБабич, А. І.; Майорова, З. С.
2018Вплив факторів споживчого вибору на формування спектру послуг з ремонту взуттяБабич, А. І.; Мирошниченко, І. М.
2024Дослідження впливу міжнародних рітейлерів на роздрібні мережі та змін споживчих вподобаньОрел, Анна Миколаївна; Шавирін, Валерій Васильович; Шулик, Павло Олександрович
4-лис-2024Дослідження методів та технологій уникнення колізій при онлайн бронюванні з урахуванням підходів до оптимізації ресурсів та управління попитомПостоєнко, М. О.; Гольдберг, М. І.
2015Дослідження стану підприємств побутового обслуговування населення УкраїниХлістунова, Н. В.; Теміндарова, Т. М.
2017Експертиза якості жіночого взуття вітчизняного виробництваБабич, А. І.; Корзун, О. С.
2014Концептуальні засади поведінки споживачів на ринку освітніх послуг УкраїниПодольна, В. В.
кві-2024Концептуальні засади розвитку закладів готельно-ресторанного бізнесу в умовах воєнного стануТонких, О. Г.; Черв'як, О. В.
2017Маркетингові технології в управлінні підприємствомГутак, Р. А.; Кулак, Н. В.
2016Методи підтримки прийняття рішень при оптимізації виробничо-збутової діяльності підприємства з урахуванням попиту споживачівГеселева, Н. В.; Залізний, С. В.
2016Особливості дореалізаційної оцінки якості шкіряного взуттяБабич, А. І.
2019Особливості маркетингових досліджень інтегрованих структурГуліна, О. Д.; Ніфатова, О. М.
2018Особливості роздрібної торгівлі фешн-виробамиБондаренко, Світлана Михайлівна
2017Оцінка споживчих властивостей сумочних виробівБабич, А. І.; Миролюбова, О. В.