Перегляд зібрання за групою - Теми мас-медіа

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 6 із 6
Дата випускуНазваАвтор(и)
кві-2019Negative impact of mass media on children, adolescents, and forming of critical attitude to media as a way of its preventionShuhailo, Yana V.
2016Аналіз медійного ринку УкраїниЄвсейцева, О. С.; Собцева, Г. М.
2015Значення об’єктів «HAUTE COUTURE» у формуванні споживацького попиту на продукти індустрії модиЧупріна, Н. В.; Флисак, Б.-М. П.
2025Політичний імідж партій у медійному просторі: етичні виміри та протокольні практикиКоваль, Ольга Миколаївна; Кипич, Інга Валеріївна
лип-2025Політичні партії, ідеологія та мас-медіа:взаємодія та вплив на сучасні демократичні процесиКипич, Інга Валеріївна; Коваль, Ольга Миколаївна; Фастовець, Наталія Валеріївна
2025Цифрова трансформація демократії в Україні: роль медіа, протоколів, політичного іміджу та нових форматів політичної участі.Коваль, Ольга Миколаївна; Кипич, Інга Валеріївна